پرواز پروانه ها3
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

(نریما)

- مرد جلو میاد با شمشیر من جلوی رویا وایمیستم رویا تو گوشم گفت:این هعمون مرده «گارابا»

گارابا:من با این شمشیر شما رو به یادگیری جنگ دعوت میکنم!!!!!

_نه خیر لازم نکرده

گارابا:ولی بانوی من................

رویا:چی میگی نُریما؟ نه اقا ما میخوایم!!!!!

گارابا:....................................................

_ما نمیخوایم رویا اون یه ........

رویا:لابُد یه مرده

_اااااااااااره خب که چی؟؟ هان من نمیخوام از یک مرد پچیزی یاد بگیرم!!!!!!!!!!

رویا:نُریما.... تو باید به فکر ماهم باشی اینو میفهمی؟؟

_خب.... باشه من درخواستتونو قبول میکنم

رویا:خنده

(پسرا)

کونیمیتسو:ما باید اونا رو نجات بدیم

سیچی:تو اون قابا یه عکسی بود که به عکس کودکی خواهرم شباهت زیادی داشت!!!!

کونیمیتسو:برای همین ما میخوایم مطمعن شیم که خواهرشه 

اوتاری:با وجود ملکه ای که ماداریم فکر نکنیم حتی اجازه بده از قصر خارج شیم!!!

زایزن:راست میگه بخاطر محافظت از خودش !!!

ریوما:ولی حالا باید چکار کنیم

کورانوسوکه:من راضیش میکنم ناسلامتی من فرماندم ها

ریوما:خوبه خوبه برووووووووووووووو 

کورانوسوکه:بیا منو بخور

ریوما:ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش

کورانوسوکه:دلتم بخاد من رفتم

ریوما:هووووووووووووووووووف

ملکه:سلام بر فرمانده ی عزیز

کورانوسوکه:عه ازش متنفرم....سلام بر ملکه ی خویش!!!

ملکه:خب کاری داشتی؟

کورانوسوکه:بله اگه شما اجازه بدید بگم!!!

ملکه:بگو گوش میکنیم

کورانوسوکه:ما میخواستیم برای نجات دادن کسانی به یه جای دور افتا ده بریم

ملکه:کیا رو میخواین نجات بدید؟کجا هست؟اونوقت چرا؟

کورانوسوکه:یه عده پرنسس/گفتم که یه جای دور افتهده/خب ما ......

ملکه :نه خیر اجازه نمیدهم مگر اینکه جنگی اتفاق بیفتد

کورانوسوکه:اما.......

ملکه:خب اجازه میدم ولی شرطی داره

کورانوسوکه:چه شرطی؟

ملکه:تو باید با من ازدواج کنی!!

کورانوسوکه:متعجبخجالتی چ...چ...  امکان نداره

ملکه:یادت باشه نباید به من گستاخی کنی وگرنه بد میبینی!!

 

...............................

امید وارم خوشتون بیاد

واسه قسمت بعد 35 تا نظر میخوام

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

هایجین
ساعت18:05---21 بهمن 1394
قسمت بــــــــــــــــــــــعــــــ ــــــــــــــــــد.
پاسخ:باشه


هایجین
ساعت18:02---21 بهمن 1394
مـــعـــرکــــهــــــ بــــود.
پاسخ:مر30


هایجین
ساعت18:00---21 بهمن 1394
عـــــــــالی بود.
پاسخ:منون


هایجین
ساعت1:23---19 بهمن 1394
عالی بود. ملکه چه بدجنسه. ایش. بدم اومد ازش. ینی از رفتارش. حالا اسمش چی هست؟؟؟
پاسخ:بماند میگم دیگه کامل کنید


میساکی
ساعت19:19---18 بهمن 1394
من ۱۱سالمه >___<
پاسخ:وویی


میساکی
ساعت19:19---18 بهمن 1394
من بدرد عشق بودن کسی نمیخورم -___-
نابودش میکنم به جای اینکه دوسش بدارم
پاسخ:وااااااااااای وووی
پاسخ:این حرفو نزن اجی جون


میساکی
ساعت19:14---18 بهمن 1394
کلاس چندمی؟ من شیشمم خخخخخ
پاسخ:من 10 سالمه کلاس پنجم


میساکی
ساعت19:13---18 بهمن 1394
اگه ملکه پیر باشه کار کورانو ساختس
پاسخ:اره خخخخ


میساکی
ساعت19:12---18 بهمن 1394
شخصیت منو بزن اینجا تو مرموز و از انایی که به پسرا اهمیت نمیده ^___^عالی بشه کورانو هم تکه تکه شه
من خوشحال شم
پاسخ:وا جونشو میخوای نابود کنی ها


میساکی
ساعت19:10---18 بهمن 1394
نه کورانو بهترین عشقمه تاکی هم اولین عشقمه دقت کنی هم اسمم رو همینه
پاسخ:باش


میساکی
ساعت19:10---18 بهمن 1394
قالبم اره خوب شد میسیی ^___^
پاسخ:قلبی نداشت


میساکی
ساعت19:09---18 بهمن 1394
اوهه ملکه هم بیکاره ها
پاسخ:اره واقعا


میساکی
ساعت19:08---18 بهمن 1394
قالبم؟ اره اینیکی خوب در امده بود ^___^
پاسخ:خیلی نازه


میساکی
ساعت19:07---18 بهمن 1394
نه کورانو بهترین عشقمه تاکی هم اولین عشقمه دقت کنی هم اسمم رو همینه
پاسخ:اره


میساکی
ساعت19:06---18 بهمن 1394
:) امیدوارم ملکه پیر نباشه کورانو بدبخت میشه
پاسخ:سلام میسا چان نبابا جوونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 18 بهمن 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&